رقابت در فضای مجازی از سطح زیبایی و ظاهر گذشته و به کاربردی بودن رسیده است. وب‌سایت، نرم افزار‌ و اپلیکیشن‌ یک برند اگر کاربردی نباشند و کاربرد پذیری مناسبی نداشته باشند باعث ریزش مشتریان می‌شوند. در این راستا می‌توان خدمات زیر را ارائه کرد:

  • نقد در مورد بستر‌های موجود یک برند؛ سند کاملی که ایرادات و اشکالات اولیه تجربه کاربری ابزارهای دیجیتال برند‌ها را شناسایی کند.
  • ارائه راه حل برای حل مشکلات یافت شده و همچنین طراحی رابط کاربری جدید
  • برای برندهایی که در فضای مجازی فعالیتی نداشته‌اند، می‌توان بسترها و ابزارهای مورد نیاز را پس از پژوهش‌های لازم، طراحی کرد و از ابتدا به بهترین تجربه کاربری رسید.

متدولوژی ما در زمینه بهبود تجربه کاربری به شرح ذیل خواهد بود:

فاز 1 : تعریف نیازهای اساسی در پروژه

فاز 2 : کاربر پژوهی (مشخص نمودن نوع کاربران و اینکه خواسته های آنان چیست و رفتارهای آن ها چگونه است؟)

فاز 3 : شناسایی مشکلات سامانه های فعلی و پیشنهاد راهکار جدید ( انجام مصاحبه با ذینفعان، بررسی وب سایت براساس استانداردها و تحلیل اطلاعات)

فاز 4 : طراحی معماری اطلاعات ( تهیه نقشه سفر مشتری (کاربران) و طراحی سامانه جدید یا بازطراحی سامانه قدیمی )

فاز 5 : طراحی قالب های گرافیکی

فاز 6 : کدنویسی

فاز 7 : نظارت بر طراحی رابط کاربری ( انتقال تحلیل‌های بدست آمده، بازخوردها و تجربیات به طراح )

فاز 8 : مطالعات کاربردپذیری ( آزمودن راه حل‌هایی که برای بهترین تجربه کاربری پیاده سازی شده است)

فاز 9 : تحویل پروژه ( تصدیق افزایش سطح کاربردپذیر و کاربرپسند بودن وب سایت با استفاده از ابزارهای تحلیلی نظیر بازدید از صفحات، Bounce Rate و …)