یکی از چالش های برندها در فضای دیجیتال مدیریت صحیح و یکپارچه فضای دیجیتال است که تیم وب پا با ارایه خدمات یکپارچه ذیل به ارایه خدمات در این حوزه می پردازد.

اینستاگرام، تلگرام، توییتر، گوگل پلاس و… به راحتی می‌توانند هم تعداد زیادی مخاطب را با برند، محصول و خدمات آشنا کنند و هم می‌توانند مخاطبان‌ را از مرحله آشنایی (آگاهی) به مرحله اعتماد و سپس خرید کردن انتقال دهند. اهمیت حضوری صمیمی در کنار مردم، در بستر شبکه‌های اجتماعی، بسیار ملموس است.

  • ساخت پروفایل برندها در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام، توییتر و …
  • تولید محتوا در بازه های زمانی مشخص در شبکه‌های اجتماعی مذکور
  • افزایش مخاطبان، اعضا و دنبال‌کنندگان واقعی این صفحات با راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی در رسانه‌های عمومی و همچنین ربات های هوشمند
  • بروز رسانی شبکه های اجتماعی برحسب استراتژی های تعریف شده.
  • ایمیل مارکتینگ
  • تولید محتوای متنی و تصویری با کیفیت در دسته بندی‌های موضوعی مناسب و درج آن‌ها در بخش‌های مورد نظر وب سایت . شبکه های اجتماعی طبق جدول زمانی استاندارد
  • ساخت پادکست های تخصصی، اینفوگرافیک و انیمیشن
  • طراحی سناریو و ساخت ویدئو و عکس تبلیغاتی در استودیو
  • محتوای تصویری مناسب و جذاب برای هر مقاله، توسط مترجمان و نویسندگانی خلاق و باتجربه
  • تدوین استراتژی های بازاریابی دیجیتال، ارایه راهکارها و پلتفرم های مدیریت و بهبود کانال های دیجیتال

در دنیای امروز رفتار مشتریان با حضور فضای دیجیتال به شدت تغییر کرده است.

  • مشتریان همه جا پخش هستند:تنوع بسیار زیاد رسانه‌ها، وجود انواع مختلف ابزار دیجیتال با روش‌های بیان، روش‌های تبلیغاتی و نمایشی مختلف، که هر کدام در زمانی خاص و متفاوت با نوع دیگر و در موقعیتی خاص و متفاوت، استفاده می‌شوند.
  • مشتریان بی‌محلی می‌کنند:جلب توجه مخاطب در رسانه‌های دیجیتال بسیار سخت‌تر شده است! بی‌نهایت شرکت دیگر در این کانال ارتباطی سهم دارند و دلیل آن هم ارزان قیمت بودن این روش نسبت به روش‌های تبلیغاتی سنتی ا‌ست.
  • مشتریان مرموز شده‌اند:دسترسی به اطلاعات مخاطب سخت‌تر شده است! البته این اتفاق به خاطر امنیت بالای رسانه‌های دیجیتال نیست. آن قدر اطلاعات به جا مانده از مشتریان در رسانه‌های دیجیتال زیاد شده که تحلیل “یک” نفر نیز احتیاج به یک بررسی روان‌شناسانه و جامعه‌شناسانه دارد!

از سویی دیگر

  • اکثر برندهای فاقد استراتژی تدوین شده و هدفمند برای حضور در فضای دیجیتال هستند.
  • اکثر برندها در حال تلاش برای افزایش بازدید کننده می باشد، در حالی که فاقد برنامه برای تبدیل بازدید کننده به سرنخ جدی هستند.
  • اکثر برندها از برنامه های بازاریابی خود به درستی فیدبک نمی گیرند.
  • اکثر برندها آماری دقیق از بازدیدکنندگانشان و فعالیت های آنان ندارند.
  • و…

در نتیجه در تیم وب پا به پشتوانه دانش IT و مدیریتی متخصصین و تجربه فعالیت های تبلیغاتی سایر واحدها، تصمیم به ارایه خدمات در حوزه خدمات مشاوره ای در زمینه بازاریابی دیجیتال گرفتیم. قصد داریم با یکپارچه سازی استراتژی برندها، خلاقیت و قصه سرایی و با استفاده از قدرت اطلاعات، فناوری و بازاریابی دیجیتال مبتنی بر عملکرد، به رشد کسب و کار ها یاری رسانیم.