الگوریتم Fred گوگل

الگوریتم Fred گوگل

الگوریتم گوگل “Fred”

شرکت گوگل به طور مداوم در حال توسعه و بهبود الگوریتم های جستجوی خود است.بعد از آپدیت بزرگی که در سال 2015 موسوم به Hummingbird رخ داد . در سال 2017 آپدیت Fred نیز موجی از نگرانی ها را بوجود اورد.
در واقع بسیاری از صاحبان وب سایت ها بعد از هر به روز رسانی در الگوریتم جستجوی گوگل ، نگران تاثیر گذاری آن بر رتبه فعلی وب سایت خود هستند.
در هفتم می سال 2017 ، گوگل به روز رسانی نسبتا بزرگی در الگوریتم خود ایجاد کرد که به “فرد” مشهور است.جالب است بدانید این اسم را Gary Illyes بر روی این آپدیت گذاشته.بسیاری از وب مستران با این شخص آشنا هستند.بعد از این به روزرسانی بسیاری از وب مستر ها متوجه تغییر رتبه خود در گوگل شده اند.در این به روز رسانی سایت هایی با محتواهای بی کیفیت و یا سایت هایی که از طریق خرید بک لینک رتبه دار شده بودند قربانی شدند.

تغییرات در به روز رسانی گوگل “Fred”

همانطور که اشاره شد اولین عامل تحت تاثیر محتوا بوده است.اگر مطالبی که برای کلیدواژه های خاص خود آماده کرده بودید و این مطلب مربوط به سال 2014 و قبل آن است بدون شک تحت تاثیر این آپدیت قرار گرفته اید.
عامل دوم بک لینک های غیر موثر است.خرید بک لینک از سایت هایی که این خدمات را برای شما انجام می دهند نه تنها رتبه سایت شما را بهبود نمیدهند بلکه نتیجه عکس دارند.
در حال حاضر داشتن محتوای کم ولی با کیفیت بسیار موثر تر از وجود محتواهای زیاد و بی کیفیت است.
عامل سوم وجود تعداد بالای تبلیغ درسایت است.چنانچه در سایت شما هم تعدا زیادی تبلیغ وجود دارد هرچه زودتر باید نسبت به تعدیل آن ها اقدام کنید تا رتبه سایت خودتان را از دست ندهید.
در پایان فراموش نکنید بهبود رتبه در موتورهای جستجو ، به هیچ عنوان در یک شبانه روز و یا یک دوره کوتاه میسر نمی شود.
داشتن استراتژی ، وجود محتوای با کیفیت و اندکی دانش برای این امر نیاز است.